2007-01-21

Så mycket för loppis...


Jag hade sett fram emot och laddat inför min första loppis. Med nyuttagna pengar i plånboken åkte vi då dit. När vi närmade oss började vi fundera var vi skulle få plats att parkera (vi tänkte oss fullpackat med bilar) men vi behövde inte fundera så länge, för väl framme så var parkeringsplatsen så gott som tom. Då gick det upp ett ljus för mig att loppisen nog inte är förrän nästa vecka... så jag får återkomma med information och fynd från mitt första loppisbesök. Istället blev det en promenad bland de fina gränderna.

1 kommentar:

Carolina sa...

Hej Lena!
Kul med en ny blogg.

För att lägga till en bild går du in i "Template" och i CSS-mallen lägger du till en adress till den bild du vill ska visas i "Headern". Bilden måste ligga någonstans på internet för att gå att länka till. Har du ingenstans att lägga den så posta den som en bild i ett inlägg och se vilken adress den får och länka till den adressen.
Min kod ser ut så här, om det kan vara till någon hjälp.

#header {
background:#476 url("http://www.ciklider.se/Carolina/blombakgrund061230.jpg") no-repeat left bottom;
width:660px;
margin:0 auto 10px;
border:1px solid #ccc;
}

Lycka till med bloggandet.