2007-01-27

Min pysselhörna


Min egen lilla pysselhörna.

10 kommentarer:

Tessan sa...

Vilken mysig hörna du har, ser riktigt lantligt ut. Jag väntar med spänning på fler tips & ideér på vad man kan göra. Om du har något bra förslag på vad jag kan pynta mina fula aprikos-gula betongväggar i rummet med så säg till :)

Kram

Pernilla sa...

Vilken lantlig idyll!

och hej och lycka till du med med bloggandet... du får gärna länka till min sida. Jag ska själv se om jag kan lyckas med min lista. Om det är OK?
/Pernilla

Spets och snor sa...

Vilken härlig skrivbordshörna! Där skulle jag kunna tänka mig pyssla lite också...

kram från mig

Anonym sa...

Vilken fin och ljus pysselhörna du har! Lycka till med bloggandet!

A sa...

Välkommen till bloggvärlden! Mysig hörna! Självklart får du länka mig om du vill! Ha en skön söndagskväll!

Anonym sa...

Hej Lena! Vilken söt och trevlig blogg du skapat! Roligt att du beskriver hur du skapat alla dina fina pysselsaker! Ser fram emot att läsa din blogg. Hoppas att allt är bra med dig!!! Kram Kram

Albin sa...

Tessan: Hihi vad roligt att du tycker det=) Jag har själv svårt att komma på vad vi ska ha på väggarna... så det kan bli svårt.

Pernilla: Vad kul, då växer min lilla länklista med ännu en härlig blogg. Det är bara roligt om du länkar mig=)

Den inredningstokiga mamman: Tack, det mesta är nytt i min lilla hörna, skrivbordet hittade jag på tradera. Kram

gerda-thyra: Tack, det tar mycket tid och blogga, iallafall innan man lär sig. Men det är himla kul!

For the love of country: Tack, ja söndagen har jag ägnat åt att blogga.. Nu finns du med på min länklista=)

Jenny: Hej! Kul att du tittar in=) Det är jättekul o blogga och speciellt att få kommentarer=) Ha det bra! Lyka till på nya jobbet! Kram

Anonym sa...

Din pysselhörna är verkligen supermysig! Jag måste nog försöka göra en pysselhöra hemma jag också :)

jennyshemochharmoni.blogg.se

Anna sa...

Tavlorna är jättefina. Är det Ann-Louise Bäckström som gjort dem? Hon målar så fint, se länken:

http://www.teamart.se/Lito.html

Ha det bra
Anna

Anonym sa...

Åh lena!!! gick direkt in för att titta på sidan efter vi lagt på våra telefoner, blev så nyfiken!!! och nu blev jag också grymt imponerad av din blog! du har imponerat mig med mycket den senaste timmen... det gör mig glad!!! och äntligen har jag fått se lite från den nyrenoverade lägenheten, grymt mysig!!!!!