2007-02-14

Parvanten

Dessa fick jag i julklapp av min kära sambo. Gulligt va?! En vante till vardera hand och en vante att dela på=) Det är jättemysigt att gå ut att gå i kylan och ändå kunna känna och värma varandras händer. Han såg en annons av Anna Schön om det när han åkte tåg och tänkte att det vore den perfekta julkappen. Han var så nöjd att han inte kunde hålla sig när han kom hem utan berättade vad han skulle ge... Jag tyckte det var så synd att han inte kunna hålla på en sådan bra överraskning till julafton att han ångrade sig. Under de veckor som var kvar till jul gick han och sa att han hade ångrat sig och visst skulle köpa nånting annat... (som om jag trodde på det=)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vilka söta mysvantar Lena =)

Anna sa...

Vilka mysiga vantar. Har aldrig sett liknande. Så himla gulligt av honom.

Tessan sa...

Åhh vad mysigt, vill oxå ha!!! Ni är så söta :)

Albin sa...

Visst är de söta! =)

Anonym sa...

Va gulligt! Jag tycker att det var gulligt att han inte kunde hålla sig från att berätta om julklappen :)