2007-02-16

Fler tips önskas

Tack för tipsen! Det är jätteroligt och få tips, jag tar gärna emot fler. Kopparna behöver inte nödvändigtvis passa till tekannan. Det gör inget om det blir lite udda tycker jag. Det viktigast är att de är stora och ser lite gammaldagsa ut, gärna småmönstrat. Den här på bilden tyckte jag var fin. Bilden är hämtad från indiska.

Jag har länge fingrat på Arv idyll på IKEA och till och med varit nära och köpa dem, men när jag skulle betala allt jag hade samlat på mig i kundvagnen så hade jag glömt att ta med faten som hörde till kopparna till kassan... så då struntade jag i det. Men som sagt med lite tips från er ute i bloggvärlden så kanske jag hittar ännu finare tekoppar.

9 kommentarer:

Interiørhuset sa...

For en nydelig blogg dette var,her kommer jeg tilbake. Jeg linker deg

♥ Pia... sa...

Hej välkomstskylten kommer från afäär som är ny för mej Vitrinen i danmark... ha en trevlig helg...

elin1976 sa...

Jeg ville bare stikke innom for å gi deg en klem og ønske deg en fin lørdag. Vottene som du viste var bare helt herlige. Skikkelig romantiske.
Klem fra Elin:O)

Anna sa...

Ikeakopparna är fina - jag har inte dem men tallrikarna. Men nu när jag såg din bild så går jag och fundrar på kopparna...

Härlig helg!

MODERN COUNTRY sa...

Det har du helt rett i. De trenger ikke være i sett. Har de sånn nogenlunde samme farger er det bare flott med litt mikset servis. Koppene er flotte de, oja den koppen fra Ikea har jeg også tenkt litt på. Ha en fin uke :)

Anna sa...

Hej på dej! Hur går det med koppjakten?

Vill bara önska dig en skön och härlig helg.

Kram
Anna

Stina sa...

Hej!
Här var det mysigt.
Kram Stina

Stina sa...

Jo, spets gör en hel del, om man nu gillar det. Kramen Stina

Albin sa...

Från och med nu hoppas jag att jag kan få en bra helg, är tillbaka på benen efter maginfluensa och sängliggandes i ett dygn. Vad skönt det är att må bra!

Vad det är roligt och få kommentarer! Jag har inte bestämt mig om tekopparna än, vill inte att det ska bli impulsköp som jag kommer ångra sen... vill suga lite på det ett tag.

Kram!